Fakültemiz Kalite Güvence Sistemi Çalışma Grubu Toplantı Gerçekleştirdi

Fakültemiz Kalite Güvence Sistemi Çalışma Grubu, 2025-2026 Akademik Yılı Bahar Dönemi faaliyetleri kapsamında 15 Mayıs Cuma günü saat 18.00'de çevrimiçi bir toplantı düzenledi. Çalışma grubu üyeleri ve sekretaryasının katılımıyla yapılan toplantıda; dış gözlem ve raporlama rolü çerçevesinde, alt çalışma gruplarının yıl sonu faaliyet raporları incelendi. Bu kapsamda; Uluslararasılaşma, Toplumsal Katkıyı Geliştirme ile Fakülte Tanıtım Bilgilendirme gruplarının yıl boyunca yürüttükleri çalışmalar ele alınarak, faaliyetlerine yönelik belge ve kanıt talep edilmesine karar verildi. Ayrıca bir sonraki toplantıda Araştırma Geliştirme, Yönetim Sistemini Geliştirme ve Eğitim Öğretimi Geliştirme gruplarının rapor ve kanıtlarının değerlendirilmesi planlandı. Alt çalışma gruplarının tamamından elde edilen verilerin incelenmesinin ardından, sonuçların Kalite ve Akreditasyon Üst Çalışma Grubuna sunulması kararlaştırıldı. Toplantı; genel değerlendirme, soru, görüş ve önerilerle sona erdi.